lente_001.jpg

Persbericht Deo Juvante

Klik hier voor de Poster  (.pdf)

Passie-Paasconcert Chr. Koorvereniging Deo Juvante

Op 12 april a.s. zal het Passie-Passieconcert van de Chr. Koorvereniging Huizen – inmiddels volgens een jarenlange traditie – plaatsvinden in de Kruiskerk in Huizen.

HKoorvereniging Deo Juvante

Dit gemengde koor, dat sinds 1977 onder leiding staat van Bert Moll, heeft ongeveer 110 leden, die uit de gehele regio komen. Het koor geeft regelmatig concerten in ’t Gooi, maar het heeft ook landelijke bekendheid. Op verzoek verleent het medewerking aan tv-uitzendingen, kerkdiensten en zangavonden.

Voor dit concert zijn projectzangers in de gelegenheid gesteld de repetities voorafgaande aan het concert en de avond van 1 april als koorzanger mee te maken. Repetities vinden plaats op maandagavond vanaf 19.45 uur in ’t Visnet, De Ruyterstraat 7 Huizen.

Van Deo Juvante zijn diverse cd’s en dvd’s op de markt gebracht. In 2013 verscheen van dit koor het Passie-Paasoratorium ‘Van Liefde ongekend’ op cd.

De aanvang van het concert in de Kruiskerk,  Jacob van Wassenaerstraat 1, 1272 BP Huizen is op 1 april om 20.00 uur. De kerk gaat om 19.30 uur open.

www.deojuvante.nl

Komende Kerkdiensten